13 marca 2017

190. Się chwalę


Tamtaraam



Można? Można.

7 komentarzy:

  1. Ooooooś grubo. Zyskujesz szacun na dzielni po prostu!
    Życzę aby nowa pani okazała się milsza i efektywniejsza. :)
    P.S. coś mnie się wydaje, że laski nie lubią też pozostali pracownicy pośredniaka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :D Inaczej w życiu bym tego nie załatwiła :D

      W sumie następna pani nie jest mi potrzebna. Znalazłam pracę i pewnie jeszcze w tym tygodniu wyrejestruję się z urzędu. Ale warto było! :D

      Usuń
    2. Gratulacje, że znalazłaś zajęcie!

      Usuń
  2. Gratulacje! Dowodzisz tym samym, że z urzędem można wygrać! Nie można się tak łatwo poddać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla chcącego nie ma nic trudnego, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawnie!
    Zawsze trzeba walczyć o swoje.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już zdecydowałeś się na komentowanie - niech to będzie coś w miarę rozsądnego i w miarę po polsku.

Jakbym przypadkiem...

Zdarza mi się wykorzystać grafikę znalezioną w Internetach. Po prostu mój antytalent potrzebuje wsparcia. Jeśli uznasz, że przypadkiem ukradłam coś właśnie Tobie-daj znać, dogadamy się !